GoRest Manager

GoRest Manager umożliwia błyskawiczne uzyskanie informacji dot. sprzedaży w trybie on-line, na dowolnym urządzeniu w podłączonym do internetu (komputer, tablet czy smartphone z dowolnym systemem) oraz wykonanie raportów finansowych i towarowych, rozliczenie personelu. Dostęp do informacji zarówno bieżących jak i archiwalnych oraz ich zmianę (np. cen towarów) w dowolnym momencie.

Pozwala wystawiać i drukować faktury jak i też przeglądać dokumenty generowane na stanowiskach sprzedaży przez personel (np. wszystkie raporty).


Oprogramowanie umożliwia pełne zarządzanie programem do GoRest POS. Pozwala tworzyć m.in.: grupy towarowe, towary, dodawać operatorów, rabaty, wprowadzać zmiany cen, pełną edycję istniejących danych itd.

W trakcie prowadzenia sprzedaży, wszystkie informacje, są przekazywane online. Dzięki czemu osoba uprawniona (manager, właściciel) ma pełną wiedzę dotyczącą tego obszaru działalności obiektu. Dostępna jest zawsze pod "dużym palcem" np. w swoim telefonie 24/h.