GoRest POS

GoRest POS, realizuje wszystkie funkcje sprzedaży niezbędne w gastronomi m.in.: tworzenie, dzielenie, łączenie, zamykanie, stornowanie rachunków itp.

  • Obsługuje rabaty, promocje, posiada system lojalnościowy, moduł fakturowania, raportów i analiz.
  • Wykonuje automatycznie backup, na dedykowanym serwerze (realizowany przez GoRest manager).
  • Realizuje wydruk zamówień, rachunków, potwierdzeń wpłat i wypłat oraz raportów.
  • Nie posiada żadnych ograniczeń ilościowych ani limitów dotyczących grup, towarów, kontrahentów, operatorów, transakcji, form płatności itd.

System GoRest POS, jest w pełni zarządzany poprzez sieć, z poziomu dowolnego sprzętu z dostępem do internetu. GoRest Manager, umożliwia konfigurowanie części słownikowej, m.in.: tworzenie lub edycja bazy towarowej, zmiany cen, rabatów czy dodawanie nowych operatorów. Rejestruje i udostępnia także użytkownikowi, wszystkie informacje, dotyczące sprzedaży w obiekcie (on-line).