GoRest POS
GoRest POS, realizuje wszystkie funkcje sprzedaży niezbędne w gastronomi m.in.: tworzenie, dzielenie, łączenie, zamykanie, stornowanie rachunków itp.
- Obsługuje rabaty, promocje, posiada system lojalnościowy, moduł fakturowania, raportów i analiz.
- Wykonuje automatycznie backup, na dedykowanym serwerze (realizowany przez GoRest manager).
- Realizuje wydruk zamówień, rachunków, potwierdzeń wpłat i wypłat oraz raportów.
- Nie posiada żadnych ograniczeń ilościowych ani limitów dotyczących grup, towarów, kontrahentów, operatorów, transakcji, form płatności itd.
System GoRest POS, jest w pełni zarządzany poprzez sieć, z poziomu dowolnego sprzętu z dostępem do internetu. GoRest Manager, umożliwia konfigurowanie części słownikowej, m.in.: tworzenie lub edycja bazy towarowej, zmiany cen, rabatów czy dodawanie nowych operatorów. Rejestruje i udostępnia także użytkownikowi, wszystkie informacje, dotyczące sprzedaży w obiekcie (on-line).